Selvbetjening

En dynamisk selvbetjening sammen med frontoffice, giver dine kunder de rigtige muligheder

Hjælp dine forbrugere til at finde selvbetjening, så får du gladere kunder og sparer tid i kundeservice.

Husk du er vant til at navigerer i din selvbetjening, det er dine kunder ikke. Det er derfor vigtigt dine kunder bliver oplyst om, hvilke muligheder de har.

Hvis kunderne kan hjælpe sig selv, så ringer eller skriver de ikke. I stedet får de omgående hjælp og undgår at belaste kundeservice med trivielle spørgsmål.

Færre henvendelser giver hurtigere svartid for de andre kunder og kundeservice, har dermed ressourcer til andre opgaver.

Sørg for at dine forbrugere bliver mødet af de emner, der oftest kommer til kundeservice. Det er vigtigt at følge med tiden og udstille aktuelle emner som de opstår. Dette kan gøre med kviklinks og en FAQ, når der sker ændringer i markedet.

Vi hjælper med at gennemtænke forbrugerens rejse på selvbetjeningen, for at undgå for mange henvendelser til kundeservice.

Dine kunder kan følgende i selvbetjeningen

  • Se timepriser
  • Se forbrug
  • Produkt bestilling
  • Se produkt oversigt
  • Rediger stamdata
  • Se regninger
  • Se dokumenter
  • Se mails
  • Se hændelseslog

Administrator muligheder

  • Redigere og tilføje menupunkter
  • Redigere tekster og overskrifter
  • Oprette nye sprog
  • Oprette kviklinks til aktuelle emner
  • Oprette emner i FAQ